четверг, 17 марта 2016 г.

Мені б хотілось стати письменницею. Непевно, це не дуже популярна професія у моїй країні, але вона мені дуже подобається. Звичайно, кожен гарний письменник повинен мати добру уяву і фантазію, а це не так легко, як здається на перший погляд. 
Так чому я пишу? Я пишу для того, щоб принести у цей світ частинку себе. Щоб люди читали і їм подобалось. І вони не лише, прочитавши, забули про мої історії, а брали до рук книгу знову і знову. Заходиш в магазин, а на полиці книга з твоїм ім'ям і хтось неподалік радить своїм друзям купити саме твій твір. Це дійсно неймовіро! І ти переповнюєшся страшенною гордістю, знаючи, що тепер твоя мрія є дійсністю


Фото використано з сайту: http://irzhitalk.ru/udalyonnaya-rabota-dlya-tvorcheskih-lyudej-kopirajter-rerajter-pisatel/

Комментариев нет:

Отправить комментарий